Princesha Diana e donte grimin. Pavarësisht nëse ishte për tapetin e kuq apo dreka të relaksuara, ajo gjithmonë donte të dukej më së miri. Dhe, falë mikut dhe artistes legjendare britanike të grimit, Mary Greenwell, ajo gjithmonë e bëri.
"Ajo kishte përdorur grim jashtëzakonisht të mirë", thotë Greenwell, e cila ka punuar me të gjithë nga Cate Blanchett te Lily James, si dhe Meghan Markle. "Më pëlqente të rrisja bukurinë e saj". E famshme për sytë e saj blu të ndezur dhe lëkurën e përsosur, Diana posedonte një bukuri që ishte edhe një herë në qendër të vëmendjes falë mbërritjes së sezonit katër të The Crown, i cili sapo u publikua në Netflix, duke ringjallur maninë e Diana të viteve 1980 dhe 1990 që shpërtheu pas vdekjes së parakohshme të princeshës në 1997.
Por, sigurisht, ne nuk duhet të besojmë gjithçka që shikojmë, e cila është arsyeja pse u kapëm me Greenwell për të marrë historinë e vërtetë pas marrëdhënies së Diana me grimin, si ishte ajo personalisht dhe si do të përshtatej brenda peisazhit të sotëm të bukurisë.
A mund të na tregoni për qasjen tuaj në grimin kur keni punuar me Princeshën Diana?
Nuk kishte asnjë proces krijues të ndryshëm kur punoja me princeshën sesa me dikë tjetër. Dua të them, ajo ishte padyshim një nga personazhet e famshme më të mëdha me të cilët kam punuar ndonjëherë, kështu që qasja ime kur jam duke punuar me dikë të atij kalibri - si në kalibrin e famshëm - është t'i bëj ata të ndihen të relaksuar dhe mirë. Ju duhet të kuptoni që jeni me dikë që ka personalitetin e tyre dhe t'i konsideroni ata në çdo kohë.
Çfarë keni dashur të përcillni me çdo vështrim? A kishte të bënte thjesht me rritjen e bukurisë së saj natyrore apo përshtatjen e saj në një ngjarje specifike?
Të dyja. Nëse ajo do të shkonte në një ngjarje në tapetin e kuq, padyshim që do ta konsideronit këtë. Nëse do të ishte drekë, do të ishte shumë më e butë. Varet se ku po shkonte dhe çfarë kishte veshur. Ju gjithmonë i qaseni asaj si një kohë e re, çdo herë, për të thënë kështu. Më pëlqente të rrisja bukurinë e saj, duke e bërë atë të dukej joshëse për tapetin e kuq dhe pastaj ta bëja të dukej dhe të ndihej e relaksuar në lëkurën e saj në pjesën tjetër të kohës. Ajo ishte grimuar jashtëzakonisht mirë.
A e morët parasysh se si do të dukej ajo në fotografi të nesërmen?
Jo, unë gjithmonë e dija se ajo do të dukej mahnitëse në fotografi.
Cilat ishin produktet tuaja të preferuara për të përdorur tek ajo në atë kohë?
Kjo ishte 20 vjet më parë, kështu që shumë prej atyre produkteve nuk ekzistojnë më. Por ajo gjithmonë dukej e shkëlqyeshme me një gojë të butë, sesa me një të kuqe të fortë. Ajo dukej e mahnitshme me të kuqe herë pas here, por dukej bukuroshe me një gojë manaferre të mbytur. Ajo kishte sy të mrekullueshëm që mund t’i theksonit dhe lëkura e saj ishte e mahnitshme. Kështu që sapo i nxora tiparet e saj në sa më mirë të aftësive të mia. Bëmë më shumë grim natën, dhe më pak ditën. Ngjyrat e mia të preferuara të përbërjes, të cilat janë akoma të vërteta sot, janë ato që të japin hije - të errët dhe të lehta. Kjo do të thotë taupes, kafe, kafe të errët, krem - të gjitha ngjyrat natyrore që janë në lëkurë.
Princesha Diana ishte e interesuar për bukurinë?
Po, ajo e donte atë. Ajo ishte shumë holistike. Ajo u kujdes për veten jashtëzakonisht mirë. Ajo ishte e vetëdijshme, jo në një mënyrë të kotë, por duke parë veten dhe njerëzit përreth saj.
Cilat ishin disa nga pamjet e preferuara që krijuat për të?
Kur ajo veshi atë fustan vrasës në Galerinë Serpentine [1994] - ajo jashtë supeve. Topi Met në New York [1996] ishte një tjetër. Por ju e dini, unë e bëra grimin e saj kaq shumë herë për kaq shumë gjëra të ndryshme, dhe ajo gjithmonë dukej e mrekullueshme kur dilte nga dera. Por nuk ishte një punë e madhe; ishte si të ishe me një shoqe të mirë dhe ta bëje të dukej e mrekullueshme para se të dilte. Kaq ishte. Ajo nuk ishte bërë ende kjo ikonë.
Burimi: vogue.com