Nën dritat e kuqe të ndezura dhe llambadarët kristalë të një dhome banketesh të mbledhura në pjesën e prapme të Chalet China - një restorant kinez - ditën, klub vallëzimi për fëmijët e freskët të Nju Jorkut - natë - shimmies legjendare Amanda Lepore në katin e vallëzimit së bashku me qendrën e qytetit 'It girl dhe modeli Paloma Elsesser. Aty pranë, Gwendoline Christie (e njohur ndryshe nga bota si Brienne e paimitueshme e Tarth) merr një pije në bar ndërsa Teyana Taylor vallëzon në majë të një tavoline dhe fëmijës së klubit Sussi mban sallë në një banket me shumë gjëra të reja në qendër të qytetit që presin të marrin fytyrat e tyre të përbërë nga një luzmë artistësh kozmetikë që janë plot lëvizje nëpër dhomë, duke goditur vezullimet në qepallat dhe duke pikturuar në gojën e lezetshme të harkut.
Është një spektakël dekadent, joshës që në të vërtetë mund të përmblidhet vetëm si "përrallor", superlativa e preferuar nga gruaja që i bëri të gjitha të ndodhin: një Pat McGrath, mjaft e mundur artistja më e famshme e grimit në botë. Sonte, në prag të Javës së Modës në New York, i përket "Nënës" (siç është e njohur me dashuri për miqtë dhe fansat) dhe Topit të saj të lavdishëm Mothership Voguing Ball - një homazh epik i një feste në skenën e sallës së ballove - ku të brendshmit dhe të famshmit e modës po fërkojnë supet me mbretëresha tërheqëse dhe të dashurit e jetës së natës të qytetit për të festuar lëshimin e pakufizuar të linjës së saj të grimit, Pat McGrath Labs.
Turma e larmishme, e zbukuruar me shkëlqim në Mothership Ball është një dëshmi e jo vetëm ndikimit të Pat si një artiste grimi, por angazhimit të saj për të gjetur dhe festuar bukurinë në të gjitha hapësirat dhe në të gjitha sferat e jetës, një filozofi për të cilën ajo ka ndërtuar karrierën e saj më shumë se 20 vjet si artistja e preferuar e modës. Por ndërsa dy dekada në industrinë e modës mund t'i bënte disa njerëz të lodhur, McGrath duket se nuk ka humbur asgjë nga shkëlqimi për bukurinë që ajo ekspozoi për herë të parë kur ishte shtatë vjeç dhe sajoi kremin e saj të parë për fytyrën DIY në shtëpi.
Koha e McGrath në industri, megjithatë, ka nxjerrë në pah mangësitë e dukshme që bukuria dhe moda kanë pasur si një e tërë kur bëhet fjalë për diversitetin, një çështje që McGrath përjetoi nga dora e parë si një vajzë e re e zezë duke u rritur me një gamë të kufizuar të hijeve për lëkurën e saj. tonin. Si rezultat, është diçka që ajo ka punuar me vetëdije për të ndryshuar me punën e saj në pistat dhe për revistat më të shkëlqyera në botë. Pra, nuk duhet të jetë për t'u habitur që McGrath e mori parasysh këtë përvojë kur krijoi produktet e saj, nga themelet tek buzëkuqi.
Përpara lëshimit, TIME u ul me McGrath për të biseduar mbi diversitetin në industrinë e modës, ndikimin e mediave sociale në bukuri dhe cilat janë pazaret e saj të preferuara të bukurisë në farmaci. Shikoni pesë nga pamjet më ikonike të bukurisë që ajo ka krijuar për shfaqjet e pistave më lart.
TIME: Çka është memorja e juaj më e hershme e bukurisë dhe e grimit?
Pat McGrath: Dua të them, me të vërtetë, kujtesa ime e hershme ishte shikimi i nënës sime duke bërë makijazhin e saj. Ajo ishte e fiksuar me bukurinë dhe mblodhi përbërjen dhe eksperimentoi me të. Unë mendoj se janë shumë përvoja të të rinjve dhe grave, duke u rritur, duke parë ritualin e asaj që nënat e tyre do të bënin. Kur isha fëmijë, bota e përbërjes ishte kaq e ndryshme. Nuk kishte gamë të gjerë të hijeve të disponueshme për ngjyrat e errëta të lëkurës siç është tani. Kështu që kujtimet e mia më të hershme të përbërjes janë të rrënjosura në eksperimentime - shpikje formulimesh të reja, duke luajtur me pigmente të ndryshme për t'u përzier dhe përputhur dhe përzier dhe krijuar diçka që përputhet me tonin tim personal të lëkurës.
Ndihem sikur ofertat për hije më të thella dhe të errëta janë përmirësuar në kohën që kur keni filluar të punoni në industrinë e bukurisë, ashtu si edhe diversiteti në industri në tërësi - a mendoni se është përmirësuar gjithashtu?
Po! Ndërsa gjithmonë ka vend për përmirësim, unë me të vërtetë mendoj se është mirë të shoh që po bëhet më mirë, por unë vetë e di që mund të shkoj edhe më tej dhe jam vërtetë e ngazëllyer për këtë.
A është kjo diçka që ju e kishit në mendje ndërsa po formulonit linjën tuaj?
Absolutisht, çdo ngjyrë. Ne kishim nevojë të siguroheshim që ata të punonin në çdo ton të lëkurës. Ky është pigmenti më i mirë gjithsesi, diçka që funksionon për të gjithë, sepse është thjesht kaq i pasur. Mendoj se në ditët e sotme, burra dhe gra të fiksuar pas bukurisë, ata janë të fiksuar pas formulës, si funksionon, kjo është ajo që është kaq shumë argëtuese sot - ju nuk po flisni me një konsumator naiv. Është përrallore!
Me internetin dhe mediat sociale, ka pasur një rritje reale sa i përket njohurive të bukurisë dhe komuniteteve të bukurisë. A mendoni se ka ndryshuar mënyra sesi ne i qasemi bukurisë?
Sigurisht! Filloi me revista dhe të gjithë ata artikuj të pabesueshëm dhe pavarësisht se sa i zhytur në bukuri do të isha, unë lexoja një revistë dhe shqyeja faqen dhe shkoja drejt në dyqan për të blerë pikërisht atë që kisha parë. Me Instagram, ajo është çuar në një nivel krejt të ri. Ju mund të shihni çdo minutë, çdo sekondë në rrotullën tuaj, mënyra të reja sesi të aplikoni grimin, është kaq argëtuese dhe aq frymëzuese.
Unë e di që ju buroni shumë nga modelet tuaja dhe madje edhe disa nga artistët tuaj të grimit së stafit tuaj nga mediat sociale. Keni ndonjë artist të preferuar grimi apo blogerë grimi?
Kë nuk po ndjek? Unë i ndjek të gjithë, sepse më pëlqen t'i shikoj ata duke përparuar në karrierën e tyre si artistë të rinj kozmetikë. Mbaj mend kur filloi MySpace dhe atëherë do të filloja të shihja fëmijë duke bërë xhirimet e tyre. Më kujtohet si fëmijë i ulur para pasqyrave për orë të tëra dhe orë e orë, dhe tani ata ulen para një aparati fotografik. Mendoj se tani thjesht po shohim dokumentacionin e diçkaje që ka shkuar gjithmonë. Është e pabesueshme që ju mund të shihni dhe ushqeni një talent të tillë. Ka qenë e pabesueshme të punosh me ta. Më pëlqen të shoh të gjithë punën e atyre artistëve të rinj, dhe pastaj t'i sjell, t'i bëj të punojnë me mua në shfaqje.
A e shihni atë si mentorim? Sa e rëndësishme është kjo për ju?
Nuk është e rëndësishme. Nëse dëgjoj një thashethem në lidhje me një person të caktuar në një sportel për kozmetikë, unë do të shkoj t'i takoj ata dhe do të pyes" A dëshiron të shkosh në Milano? Dëshironi të bëheni artiste grimi? A dëshironi të udhëtoni?”
Keni ndonjë të tillë që ju ka ndihmuar? Si e filluat?
Oh absolutisht! Kam filluar karrierën time me një stiliste të quajtur Kim Bowen. Unë e kisha takuar atë në një klub nate dhe më kujtohet kur u godita me yje kur isha me të vërtetë e re. Ajo më pyeti se çfarë doja të isha dhe unë i thashë asaj ‘artiste grimi.’ Dhe ajo më la të shkoja në të gjitha xhirimet, unë thjesht do të shkoja së bashku dhe do ta shikoja dhe do ta ndihmoja. Nuk kisha ndonjë trajnim zyrtar zyrtar, jam plotësisht autodidakte; unë kisha shkuar në kolegj arti, por vetëm për një vit, por padyshim, isha e fiksuar pas bukurisë.
Kush janë muzat tuaja ndërsa krijoni pamje dhe produkte bukurie?
Ata janë të pafund! Nga Kim [Kardashian West] te Naomi [Campbell] te Paloma [Elsesser] te Duckie [Thot], Miss Fame, i dua të gjithë! Të gjitha këto gra dhe burra të bukur, të frikshëm, të fortë, të guximshëm të të gjitha ngjyrave dhe madhësive. Ato janë ikonat e mia personale dhe ato janë provë e mrekullueshme që bukuria nuk ka të bëjë me moshën, gjininë, madhësinë e trupit, statusin socio-ekonomik, racën , fe apo kulturë. Mediat sociale me të vërtetë ju hapin të gjithë botën, ju mund të merrni pjesë nga kudo. Mbaj mend që pashë Paloma në Instagram shumë, shumë vite më parë dhe mbaj mend të mendoja: "Unë kurrë nuk kam parë një bukuri të tillë!"
Kush mendoni se është ikona juaj më e madhe e bukurisë?
Vetem një? Ka aq shumë! Unë gjithmonë bëj Grace Jones dhe nënën time, dy gra të bukura xhamajkane.
Sa kohë u desh për të zhvilluar linjën tuaj të grimit?
Kudo nga 2 vjet në 6 muaj për një produkt. Nuk është një detyrë e lehtë, por kur ke një vajzë me një fustan të bukur në prapaskenë dhe ke më pak se një minutë që t’i vendosësh një buzë, nuk ke kohë ta hijesh. Unë zhvilloj produkte që janë perfekte për mua dhe punën time në prapaskenë. Si të vendosni një buzëkuq në 2.1 sekonda pa qenë e nevojshme të bëheni Leonardo DaVinci. Ky ishte qëllimi im i vërtetë, për të krijuar një linjë që do të përfshinte të gjitha truket dhe sekretet e mia të vërteta.
Sa e tërbuar është prapaskena duke bërë bukuri në një shfaqje të pistës?
Më e shpejta që më është dashur të bëj bukuri për një shfaqje ishte 50 modele në një orë. Në mënyrë tipike, unë kam një minimum prej 23 personash që punojnë me mua. Kur fillova, do të ishin 18 vajza në një shfaqje, tani ka shfaqje me 150 vajza, që do të thotë se ju duhet vetëm një ekip më i madh. Dhe koha kur ka kaq shumë shfaqje dhe kaq shumë vajza që vijnë vonë, ju duhet të keni shumë duar në prapaskenë. Sigurisht, kjo është arsyeja pse unë jetoj në një motor gjatë Javës së Modës në Paris, është koha ime më e lumtur. Ne kemi një flotë të tërë motoçikletash sepse makinat janë bllokuar në trafik dhe nganjëherë do të duhet të dërgojmë motoçikleta në makina dhe ekipi im e do atë, ata ndihen tamam si James Bond.
Në punën tuaj, ju keni qasje në produktet më të mira të bukurisë atje, por cila është vjedhja e bukurisë tuaj të preferuar në farmaci? Dhe çfarë mburrem kur bëhet fjalë për bukurinë?
Në momentin që zbres nga aeroplani, kudo në botë, shkoj drejt në një farmaci dhe marr të gjitha balsamet dhe kremrat e fundit dhe gjithçka. Veçanërisht më pëlqen të marr qerpikët. Qerpikët përsëri në ditë, ata do të kishin qerpikë të mahnitshëm në farmacitë! Për mrekullinë time të bukurisë, unë shkoj në llixhat mahnitëse nëpër botë. Unë jam një spa-holike.
Si është të bashkëpunosh me një stilist për bukurinë që mishëron koleksionin e tyre?
Unë hyj në dhoma me mijëra pjesë të veshjeve dhe aksesorëve të lavdishëm dhe gjithçka është kaq frymëzuese dhe përrallore. Dhe sigurisht, ju keni një histori: Kush është gruaja? Kush është burri? Cila është ndjesia? Më janë dhënë referenca, ide dhe arsyetime pas shfaqjes. Pastaj bëjmë një provë grimi për rreth 4-6 vajza, dhe tregojmë të gjitha pamjet. Gjithmonë më pëlqen të kem drejtim nga një stilist apo fotograf sepse ti dëshiron dikë që do të kërkojë diçka që nuk mund të ndodhë në të vërtetë dhe kjo është lloji i sfidës që unë e adhuroj. Është ajo që më shtyn të krijoj edhe produkte të reja, sepse ndonjëherë ju duhet të shtyheni të mendoni për diçka të re.
Burimi: time.com